هراسان زندگی شخصیت افراد سرگرمی فال شخصیت شناسی

هراسان: زندگی شخصیت افراد سرگرمی فال شخصیت شناسی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار سیاسی و اجتماعی عداوت‌های شخصی به اتهام‌زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می‌زند/ امیدواری

    سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: یک سری عداوت‌های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام‌زنی به بعضی مقامات از جمله وزارت خارجه دامن می‌زند و نباید آن را جدی گرفت؛

    عداوت‌های شخصی به اتهام‌زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می‌زند/ امیدواری

    قاسمی:عداوت های شخصی به اتهام زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می زند/ امیدواریم اروپا از آزمون برجام سربلند بیرون بیاید

    عبارات مهم : اروپا

    سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: یک سری عداوت های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام زنی به بعضی مقامات از جمله وزارت خارجه دامن می زند و نباید آن را جدی گرفت؛ چون تازه نیست.

    به گزارش ایلنا، بهرام قاسمی صبحگاه امروز در نشست خبری خود با اصحاب رسانه، در پاسخ به سوالی درخصوص نشست سه جانبه روز جمعه و اینکه کشور عزیزمان ایران جهت رسیدن به صلح در سوریه چه برنامه ای دارد، گفت: فکر می کنم این چندمین جلسه سران سه کشور هست. این جلسه هم در ادامه نشست وزرای امور خارجه سه کشور و نشست های کارشناسی در آستانه که در گذشته برگزار شده، برپا می شود.

    نشست سران ایران، روسیه و ترکیه اجلاس کارامدی جهت منطقه و مردم سوریه خواهد بود

    عداوت‌های شخصی به اتهام‌زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می‌زند/ امیدواری

    وی با بیان اینکه توقع اینکه در یک نشست و جلسه به طور کامل و صد در صد و حداکثری همه مباحث حل شود آن هم عنوان دیرپایی مثل سوریه، بعید هست، اظهار داشت: همان طور که روند آستانه طی دوران گذشته نشان داده موفق و تنها روند موجود هست، نشست سران در پایتخت کشور عزیزمان ایران هم می تواند در ادامه مسیر قبلی کمک به برداشتن گام های زیاد که نشانه غایی آن مبارزه با تروریسم و بازگشت آرامش و صلح در سوریه هست، باشد و من خوشحالم که این اجلاس، اجلاس کارآمدی جهت مجموعه منطقه و مردم سوریه خواهد بود.

    این دیپلمات عالی کشورمان در پاسخ به سوالی درخصوص فیلمی که روز گذشته در مجلس منتشر شد و اتهامات علیه تیم مذاکره هسته ای تصریح کرد: من فکر می کنم جامعه ما، جامعه روشن بینی است و پرسشها را به خوبی دنبال می کند. مردم ما در آشنایی نسبتا خوبی از روند تحولات و واکنش‌ها مسئولان و نهادها قرار دارند و خوب و بد و راستی و ناراستی را تشخیص می دهند؛ چه در حوزه دولت چه حوزه های دیگر که اخبار آن در سطح کشور منتشر می شود و نهایتا قضاوت می کنند این اخبار چه تاثیری بر مردم راجع به وزارت امور خارجه دارد.

    سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: یک سری عداوت‌های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام‌زنی به بعضی مقامات از جمله وزارت خارجه دامن می‌زند و نباید آن را جدی گرفت؛

    برخی سلیقه ها، وزارت امور خارجه را نمی پسندند

    قاسمی با بیان اینکه با توجه به شناختی که از مردم داریم قطعا چنین مسائلی نمی تواند موثر باشد، خاطرنشان کرد: این پرسشها بحث جدیدی نیست. یکسری عداوت های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام زنی به بعضی مقامات از جمله وزارت امور خارجه دامن می زند و نباید آن را جدی گرفت؛ چون تازه نیست. نهایتا آخرین مورد آن هم نخواهد بود.

    وی با بیان اینکه با توجه به ماهیت وزارت امور خارجه و نوع کار این وزارتخانه، بعضی سلیقه ها، وزارت امور خارجه را نمی پسندند و به آن ایراد می گیرند و جای نگرانی نیست، ابراز داشت: ما به حد توان و نیاز و حفظ چارچوب مصالح کشور و منافع ملی تلاش می کنیم، پاسخگو باشیم. خیلی اوقات به علت منافع ملی مجبور به سکوت هستیم و با کمال میل این سکوت را می پذیریم و سخن نمی گوییم ولی تاریخ و مردم قضاوت درست خود را خواهند داشت.

    عداوت‌های شخصی به اتهام‌زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می‌زند/ امیدواری

    پیشنهادات اروپا هنوز انتظارات ما را برآورده نکرده است

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی با تاکید بر اینکه آثار این گفتار در داخل می تواند آثار بدی در سیاست خارجی تا حدی داشته باشد، بیان کرد: بهر حال در دنیا امروز با توجه به نوع ارتباطات، سایر دوئل هم پرسشها درونی کشور عزیزمان ایران را رصد می کنند و آشنایی نسبی دارند و حدس و گمان و تعبیر خود را از این جریانات خواهند داشت.

    سخنگوی وزارت خارجه تاکید کرد: یک سری عداوت‌های شخصی و فردی است که به فرافکنی و اتهام‌زنی به بعضی مقامات از جمله وزارت خارجه دامن می‌زند و نباید آن را جدی گرفت؛

    قاسمی راجع به کارها اروپا جهت برجام و حل مسئله تعاملات مالی با کشور عزیزمان ایران و آلترناتیو سوئیفت و جدیت اروپا در این زمینه یادآور شد: در بحث همکاری های آتی میان کشور عزیزمان ایران و اتحادیه اروپا چند ماهی است که آمد و شدهایی وجود دارد و بحث هایی صورت گرفته و پیشنهاداتی داده شده است و در حال بررسی درون اروپا است و طرح هایی درون کشور عزیزمان ایران مورد توجه است ولی هنوز آن گونه که باید و شاید و آنگونه که انتظار ما بوده به مرحله نهایی نرسیدیم.

    امیدواریم اروپا از آزمون برجام سربلند بیرون بیاید

    عداوت‌های شخصی به اتهام‌زنی علیه مسئولان وزارت امور خارجه دامن می‌زند/ امیدواری

    وی ادامه داد:امیدوار هستم در وقت باقیمانده و در وقت های بعدی بتوانیم در خصوص این گونه پرسشها به تفاهم مورد نیاز برسیم و اروپا در این آزمون بزرگ جهت اتحادیه و نقشی که می خواهد در دنیا داشته باشد، سربلند بیرون بیاید و بتواند رضایتمندی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران را تامین کند و تضمین مورد نیاز و مورد توجه کشور عزیزمان ایران را تامین کند.

    وی راجع به مراودات بانکی و مالی نیز عنوان کرد: در مورد سیستم مالی مستقل و خیلی سیستم های دیگر در حوزه پولی، صنایع، فناوری و سرمایه گذاری در حوزه اقتصاد تبادل نظر کرده ایم و طرح هایی دریافت کردیم ولی از ارائه شرح این مباحث خودداری می کنم و طرح اینکه چه مکانیزم هایی را دنبال خواهیم کرد، بازگو نمی کنم و باید جهت آینده صبر کنیم.

    سفر ظریف به ترکیه به هنگام بود و نتیجه خوبی خواهد داشت

    سخنگوی وزارت امور خارجه درخصوص دو سفر بدون اعلام قبلی ظریف به ترکیه و پاکستان و سفر امروزش به سوریه نیز گفت: تردید دارم که بدون اعلام قبلی باشد. اگر هم اعلام نشده ایراد ندارد. شاید گه گاه نیاز است بعضی خبرها دیرتر اعلام شود. بهر حال در ادامه سیاست خارجی جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران و در استمرار مشورت هایی که با همسایگان داریم، دو سفر به پاکستان و ترکیه داشتیم.

    قاسمی با بیان اینکه سفر به ترکیه در ادامه مشورت های قبلی میان ما و مقامات آنکارا بود که براساس نیازهای دوجانبه، منطقه ای و بی المللی گفت وگوها وجود داشته و خواهد داشت و در شکل بهتری استمرار پیدا می کند، اظهار داشت: مباحث زیادی بود که باید راجع به این سه محور مشورت می کردیم که در این سفر مورد تبادل نظر میان طرفین شد و سفر بافایده و به هنگامی بود که نتیجه و آثار خوبی خواهد داشت.

    سفر ظریف به پاکستان نشان دهنده اهمیت نگاه کشور عزیزمان ایران به همسایگان است

    وی با اشاره به مشورت ها ظریف در اسلام آباد تصریح کرد: سفر به پاکستان نخستین سفر در دولت تازه پاکستان بود. وزیر امور خارجه کشور عزیزمان ایران نخستین مقام خارجی بود که در دولت تازه به پاکستان سفر کرد و این نشان دهنده اهمیت نگاه کشور عزیزمان ایران به همسایگان هست. دیدارهای متعددی با مقامات عالی رتبه پاکستان صورت گرفت.

    سخنگوی وزارت امور خارجه افزود: نهایتا راجع به هرچه در روابط فیمابین در حوزه های اقتصادی و غیره مطرح بود، صحبت های مورد نیاز صورت گرفت و قول و قرارهایی جهت همکاری های آتی به خاص در حوزه های اقتصادی گذاشته شد و با توجه به تازه بودن دولت امیدوارم شروع یک فرایند رو به جلو و سازنده با کشور همسایه خود داشته باشیم.

    ظریف با مدیر جمهور، نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه مشورت خواهد کرد

    قاسمی با اشاره به سفر وزیر خارجه کشورمان به دمشق هم خاطرنشان کرد: امروز ظریف وارد سوریه شد و در حال مذاکره هست. در سفر امروز آقای ظریف با ریاست جمهوری، نخست وزیر و وزیر امور خارجه سوریه دیدار می کند.

    وی در پاسخ به سوالی درخصوص بیانات عراقچی که گفته بود چند هفته به اروپا وقت داده این ولی الان چند ماه گذشته ابراز داشت: اگر کمی فکر کنیم در مورد مکانیزم های پولی و بانکی و موضوعاتی که به صنعت و فناوری و این نوع همکاری ها مربوط هست، این معضل که این مسائل، موضوعاتی نیست که برایش ضرب الاجل بگذارید، حل می شود. این مباحث در یک جمع ۲۸ کشوری در اروپا باید حل و بعد با کشور عزیزمان ایران طرح شود. کشور عزیزمان ایران هم یک ارگان نیست و باید با نهادهایی که در این همکاری ها سهم دارند، مذاکره شود.

    در مرحله فنی در مذاکره با اروپا هستیم

    رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه اضافه کرد: عراقچی گفته بود موضع گیری سیاسی اروپا باید روشن شود و معلوم شود آیا در دوران بعد از خروج آمریکا از برجام آمادگی ارائه تضمین های مورد نیاز و مورد نیاز جمهوری اسلامی جهت ادامه کار با اروپای فعلی و ظرفیت های برجامی بدون آمریکا را دارند یا نه که در مذاکرات متعدد مباحث مطرح شد.

    قاسمی با بیان اینکه ما در مرحله فنی هستیم، عنوان کرد: البته این مباحث به علت پیچیدگی های خاص طولانی شده است هست. کمی تعطیلات تابستانی اروپا در این تاخیر تاثیرگذار بوده ولی تاکید ما این است که هرچه سریع تر بتواند موضوعاتی که هنوز توافق نکردیم و چارچوب های آن مشخص نیست، تدوین شود.

    ادلب از مباحث پیچیده امروز سوریه است

    وی با بیان اینکه به اروپایی ها هشدارهای مورد نیاز را داده ایم و انتظار زیادی نخواهیم کشید، یادآور شد: باید برنامه ریزی خود را درون کشور با توان ملی خودمان شروع کنیم و این کار را شروع کرده ایم. اگر اروپا به این همکاری ها بپیوندد، می توانیم کار جدی تری با هم داشته باشیم و تصمیم کلان جمهوری اسلامی در مورد برجام را اتخاذ کنیم.

    این دیپلمات عالی رتبه کشورمان درخصوص سفر ظریف به سوریه و اینکه ارتش سوریه آماده بازپس گرفتن استان ادلب شده است هست، آیا کشور عزیزمان ایران در این عملیات شرکت می کند و سیاست کلی جمهوری اسلامی در حمایت از این عملیات نظامی چیست؟ بیان کرد: فکر می کنم یکی از مباحث پیچیده امروز سوریه، عنوان ادلب است لیکن ادلب آخرین سنگر شورشیان مخالف دولت ملی سوریه است و عنصرهای تروریست در آنجا سکنی گزیده اند.

    ایران کمک های مستشاری خود را مثل گذشته ارائه می کند

    قاسمی با بیان اینکه دولت سوریه مصمم است در ادامه پیروزی های قبلی خود در این نقطه هم به این فاجعه آخر دهد، گفت: این بحث امروز وجود دارد که موجب نگرانی بعضی محافل حامی تروریست ها در سوریه شده است و به تبلیغات گسترده راجع به اینکه فاجعه ای در راه هست، دست می زنند. دولت سوریه به عنوان یک کشور حق دارد، با این تروریست ها مثل گذشته مبارزه کند و تلاش کند همه سرزمین خود را از وجود تروریست ها پاک کند.

    وی با بیان اینکه جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران همچنان حامی دولت سوریه است و کمک های مستشاری خود را مثل گذشته تا زمانی که دولت سوریه نیاز داشته باشد ارائه می کند، اظهار داشت: این کمک ها در مبارزه با تروریسم نقش بسزایی ایفا کرده و این روند با توجه به اوضاع موجود ادامه پیدا خواهد کرد. در سفر امروز ظریف به سوریه نیز این مباحث، اوضاع کنونی و آخرین تحولات مورد بحث است و نهایتا بعدا می توانیم در این خصوص صحبت کنیم.

    با همکاری عراق می توان به فاجعه هورالعظیم آخر داد

    سخنگوی دستگاه دیپلماسی درخصوص دستور خاص مدیر جمهور جهت دخالت وزارت امور خارجه در آتش سوزی هورالعظیم و اینکه آیا تعمدی در آتش زدن آن وجود دارد و آیا وزارت امور خارجه کاری کرده است؟ تصریح کرد: وزارت امور خارجه از طریق سفارت خود در بغداد و کنسولگری های ایران، در تماس دائم با مقامات عراقی در این خصوص هست. این فاجعه زیست محیطی است و بیشترین تلاشی که کشور عزیزمان ایران توانسته، تاکنون انجام داده و ادامه می دهد.

    قاسمی با بیان اینکه سایر دستگاه های ذیربط در جمهوری اسلامی در این تلاش سهیم بوده و مشغول به کار هستند، خاطرنشان کرد: همه دستگاه ها با طرف های عراقی خود در تماس دائم هستند. اقداماتی ما باید انجام می دادیم. بعضی پیشنهادات به دولت عراق جهت انجام دادن ارائه دادیم که تفاهم شد و آنها اقداماتی را جهت مهار آتش و استفاده از تکنیک ها داشتند تا بتواند هرچه سریعتر آخر بپذیرد. با توجه به نوع همکاری و روابط ما با همسایگان، در یک تعامل و هم افزایی ابزارهای موجود جهت آخر دادن به این فاجعه زیست محیطی بدون نیاز به محاکم ثالث می توانیم عنوان را با آخر ببریم.

    از پاسخ ظریف و احتمال دیدار در حاشیه شرکت ملل با همسر نازنین زاغزی بی خبر هستم

    وی در پاسخ به پرسش ایلنا راجع به نامه همسر نازنین زاغری جهت دیدار با ظریف ابراز داشت: نامه روز گذشته نوشته شده است هست. آقای ظریف بامداد امروز به سفر رفته و من از پاسخ آقای ظریف و احتمال دیدار در حاشیه شرکت ملل با همسر نازنین زاغزی بی خبر هستم.

    رئیس مرکز دیپلماسی عمومی و رسانه ای وزارت امور خارجه در مورد مذاکرات آلیستر برت، معاون وزیر امور خارجه انگلیس با وزارت امور خارجه درخصوص نازنین زاغزی هم بیان کرد: سفر معاون وزیر امور خارجه انگلستان به پایتخت کشور عزیزمان ایران یک سفر متعارفی است که تحت عنوان مذاکره سیاسی بین کشور عزیزمان ایران و انگلیس انجام می شود – که مشابه این گفت وگوها را با کشورهای اروپایی و آسیایی داشتیم و خواهیم داشت – نوبت طرف انگلیسی بود که به پایتخت کشور عزیزمان ایران سفر کند. بار پیش مقام ایرانی در لندن بود.

    قاسمی اضافه کرد: ما طبق معمول درخصوص پرسشها متفاوت اقتصادی، کنسولی و پرسشها سیاسی فیمابین برجام و تحولات منطقه و بین المللی صحبت کردیم. در این صحبت ها با طرف انگلیسی راجع به عنوان نازنین زاغزی که یک فرد ایرانی و دوتابعیتی است – که به لحاظ قوانین داخلی کشور عزیزمان ایران افراد دوتابعیتی را نمی پذیریم – صحبت شد و نهایتا طرف انگلیسی نظر هایی را مطرح کرد. ایشان پاسخ هایی را راجع به سیستم قضایی و جرایم زن زاغری دریافت کرد که به خاطر دلایل انساندوستانه در مرخصی بود که در نهایت به خاطر این مرخصی و بیرون از زندان، تقدیر و تقدیر شد.

    وزارت خارجه جهت کمک به همه دستگاه های اقتصادی و غیراقتصادی آماده است

    وی در مورد توافق وزارت منزل های بهداشت و امور خارجه یادآور شد: در مورد واردات دارو در این پیش نویس و سند صحبت شده است هست. البته مباحث تفاهمنامه بسیار گسترده تر هست. نهایتا قراری جهت این نوع همکاری ها گذاشته شد. وزارت امور خارجه در رسالت بزرگی که در این ایام برعهده دارد، جهت کمک به همه دستگاه های اقتصادی و غیراقتصادی که کار خارجی دارند، آماده هست.

    سخنگوی وزارت امور خارجه ادامه داد: جهت تسهیل امور آنها به خصوص بحث وزارت بهداشت و پرسشها دارو و درمان که مساله مبتلابه بخش اعظم مردم هست، چه با تفاهمنامه و چه بدون تفاهمنامه، این همکاری را خواهیم داشت و قبلا هم داشتیم. آقای هاشمی نیز به تلاش های قبلی وزارت امور خارجه در کمک های وزارت امور خارجه قبل از برجام و بعد از برجام اشاره داشتند.

    بیش از هشت مسئله در رابطه کشور عزیزمان ایران و عراق جهت ایجاد تنش در دو هفته گذشته مطرح شده است است

    قاسمی در مورد عملیات روانی علیه گردشگران عراقی در کشور عزیزمان ایران عنوان کرد: فکر می کنم کانون های معاند تمام عزم خود را جزم جهت تضعیف کشور عزیزمان ایران و تخریب روابط خارجی کشور عزیزمان ایران کرده اند و در این راستا، جهت ناکام گذاشتن سیاست های خارجی کشور عزیزمان ایران با سایر کشورها به خصوص همسایگان با شدت بسیاری در حال تلاش هستند و جنگ روانی گسترده ای علیه کشور عزیزمان ایران شروع کردند.

    وی با بیان اینکه من این عنوان را بدون اینکه چقدر بعضی واقعیت دارد یا ندارد، می توانم بگویم بخشی از جنگ روانی گسترده هست، گفت: طی یکی، دو هفته گذشته بیش از هشت مورد است که در رابطه با کشور عزیزمان ایران و عراق مطرح شده است و تلاش کرده اند میان دو کشور ایجاد تنش کنند و طرح عنوان به این شکل هم قابل بررسی هست. نباید اجازه دهیم با بازنشر موضوعاتی که پایه جدی ندارند، این کانون ها به موفقیت نزدیک شوند.

    رفتار خود را بر اساس منافع جمهوری اسلامی تنظیم می کنیم

    این دیپلمات عالی رتبه کشورمان در مورد دیدار آلیستر برت، معاون وزیر امور خارجه انگلیس با نازنین زاغری هم اظهار داشت: خبر ندارم. تا جایی که خبر دارم چنین دیداری صورت نگرفته هست.

    قاسمی در مورد علت تاخیر اروپایی ها جهت اجرای تعهدات ارزش در برجام و ابراز نارضایتی کشور عزیزمان ایران از سوی وزیر امور خارجه و رهبری و اینکه گفته شده است اروپا در حال بازی دادن کشور عزیزمان ایران و خرید وقت است تا کشور عزیزمان ایران را در برابر فشار آمریکا تسلیم کند، تصریح کرد: من نمی توانم از طرف آنها بگویم که دارند وقت می خرند یا نه. تاخیر وجود دارد. در بعضی مباحث کندی وجود داشته هست. واکنش‌ها خود را بر اساس منافع جمهوری اسلامی تنظیم می کنیم و به راه خود ادامه خواهیم داد.

    در چارچوب برجام و پرسشها اقتصادی با اروپا مذاکره کرده ایم

    خبرنگاری با اشاره به بیانات مقامات اسرائیلی و فرانسوی و خبر رویترز مبنی بر ارسال موشک کشور عزیزمان ایران به عراق، پرسید که آیا مذاکره موشکی عنوان مورد مذاکره از سوی اروپا مطرح شده است است؟ که سخنگوی وزارت امور خارجه پاسخ داد: موضوعاتی از این دست که به وسیله کشورهای اروپایی گه گاه مطرح می شود، تازه نیست. این مباحث در گذشته هم به وسیله بعضی کشورهای اروپایی مطرح شده است و پاسخ های مورد نیاز را هم دریافت کرده اند و سخنان وزیر امور خارجه فرانسه هم پاسخ مورد نیاز را دریافت کرد.

    وی افزود: در مذاکراتی که در حوزه همکاری های اقتصادی و برجام به طور مشخص با طرف های اروپایی طی چند ماه اخیر و بعد از خروج آمریکا از برجام داشتیم، صرفا حول این همکاری ها و چگونگی همکاری های اقتصادی در چارچوب برجام بوده و چیزی غیر از این مذاکره نکردیم. بیانات مقامات اروپایی هم تازه نیست. آن ها به خوبی از مواضع جمهوری اسلامی اطلاع دارند و نحوه پاسخ کشور عزیزمان ایران را به خوبی می شناسند.

    با دولت عراق از هر جناح و حزبی در آینده همکاری می کنیم

    قاسمی در مورد تحولات سیاسی عراق و اتهام زنی به کشور عزیزمان ایران مبنی بر نقش داشتن در حرکت مهره ها در عراق و جنگ روانی علیه کشور عزیزمان ایران خاطرنشان کرد: این اتهامات دروغ و بی اساس هست. بعضی از این موضع گیری ها پاسخ مورد نیاز را هم دریافت کرده هست. آنچه جهت ما مهم هست، استقلال و تمامیت ارضی در عراق هست. آینده عراق جهت ما – به عنوان کشوری که مرز طولانی با کشور عزیزمان ایران دارد و از پیشینه های مشترکی برخوردار هستیم، حیاتی و پر اهمیت هست.

    وی با بیان اینکه آنچه مدنظر ماست، خواست مردم عراق هست، ابراز داشت: هر آنچه از عراق به وسیله مردم و نمایندگان مردم رقم بخورد و گزینش شود، جهت ما مطلوب هست. با دولت عراق از هر جناح و حزبی در آینده همکاری می کنیم چون همسایه هستیم و باید در کنار هم زندگی کنیم. این حق مردم عراق است که آنچه می خواهند، گزینش کنند. سیاست کلی ما عدم مداخله در امور داخلی دیگر کشورها است و به صورت جدی به این اصل اعتقاد داریم و اجازه نمی دهیم دیگران هم در پرسشها داخلی ما دخالت کند. ریشه باقی پرسشها در کانون های معاندی است که تلاش می کند این روابط نزدیک را خدشه دار کنند.

    سخنگوی دستگاه دیپلکاسی درمورد تاکید حیدرالعبادی بر اینکه آینده عراق را به خاطر کشور عزیزمان ایران به خطر نمی اندازد و طرح مسئله آب اروندرود با کشور عزیزمان ایران بیان کرد: ما به عنوان یکی از همسایگان همواره در تماس و مشورت با عراق هستیم و خواهیم بود و هر مسئله ای که وجود داشته باشد، در نشست ها و جلسات مرتب و متعددی که در سطوح متفاوت در سفارتخانه انجام می شود، دنبال می کنیم و جای نگرانی ندارد و در مباحث خاص هم اطلاع رسانی می کنیم.

    واژه های کلیدی: اروپا | ایران | سوریه | همکاری | ایرانی | امور خارجه | وزارت خارجه | وزارت بهداشت | وزیر امور خارجه | وزیر خارجه کشور | وزارت امور خارجه


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار