به گزارش استراتژی آنالیتیکس، اپل با عبور از فیت بیت، عنوان بزرگترین عرضهکننده گجت پوشیدنی را به خود تخصیص داده شده است داده هست.
به گزارش گروه وبگردی گروه تحریریه سایت جوان،اپل تا امروز به تفکیک در مورد میزان فروش ساعت هوشمندش سخن نگفته است که می توان مهم ترین دلیلِ در پیش گرفتن چنین سیاستی را مسابقه موجود در این حوزه خواند. مؤسسه ی استراتژی آنالیتیکس در آخرین گزارش خود که به بررسی آمار فروش گجت های پوشیدنی در آن پرداخته هست، اعلام کرده که اپل نزدیک به ۳.۵ میلیون دستگاه اپل واچ طی سه ماهه ی اول سال ۲۰۱۷ به فروش رسانده است.
اطلاعات ارائه شده است نشان از این دارند که میزان عرضه ی گجت های پوشیدنی در سه ماهه ی اول امسال میلادی به بیش از ۲۲ میلیون دستگاه زیاد کردن پیدا کرده است که نشان از زیاد کردن ۲۱ درصدی در مقایسه با ۱۸.۲ میلیون دستگاه عرضه شده است در زمستان ۲۰۱۶ دارد. در این بین باید به این توصیه اشاره کرد که اپل بیشترین زیاد کردن عرضه را شاهد بوده و تعداد ساعت های هوشمند این کمپانی به گواه گزارش استراتژی آنالیتیکس، به بیش از ۳.۵ میلیون دستگاه رسیده هست. در واقع اپل زیاد کردن عرضه ی ۵۹ درصدی تجربه کرده که با این وجود، ۱۶ درصد از سهم بازار را به خود تخصیص داده شده است داده هست. اپل با عملکرد سه ماهه ی خود، موفق شده است است فیت بیترا پشت سر بگذارد و به بزرگ ترین عرضه کننده ی گجت های پوشیدنی بدل شود.
عبارات مهم : دستبند هوشمند – ساعت هوشمند
استراتژی آنالیتیکس افزایش اپل را مرهون عملکرد فوق العاده ی نسل تازه ساعت هوشمند اپل یا همان اپل واچ ۲ می داند. در گزارش مورد نظر به این توصیه اشاره می شود که اپل واچ سری ۲ با ظاهری مدرن، بازاریابی خوب و حضور خوب در بازار، موفق شده است است عملکرد بسیار قابل توجهی از نظر فروش به جای بگذارد.
یکی از مواردی که باعث شده است است هم وقت با زیاد کردن فروش اپل واچ و افزایش کوپرتینویی ها، فیت بیت به زیر کشیده شود، کم کردن فروش گجت های پوشیدنی این کمپانی هست. استراتژی آنالیتیکس علت مهم کم کردن فروش ففیت بیت را عدم استقبال از دستبند هوشمند سلامتی این کمپانی اعلام کرده هست. بر اساس اطلاعات ارائه شده، میزان عرضه ی گجت های پوشیدنی فیت بیت از ۴.۵ میلیون دستگاه در زمستان ۲۰۱۶ به ۲.۹ میلیون دستگاه طی زمستان ۲۰۱۷ رسیده هست. فیت بیت با احتساب آمار زمستان، در رتبه ی سوم قرار گفته، چراکه شیائومی با عرضه ی بیش از ۳.۴ میلیون دستگاه گجت پوشیدنی و در اختیار داشتن ۱۵.۵ درصد از بازار، رتبه ی دوم را از آن خود کرده است.
تیم کوک در جریان ارائه ی گزارش مالی اپل اعلام کرد که عرضه ی اپل واچ این کمپانی در مقایسه با مدت مشابه سال پیش از آن، تقریبا بیش از دو برابر زیاد کردن پیدا کرده است.
منبع:زومیت
انتهای پیام/
واژه های کلیدی: دستبند هوشمند | ساعت هوشمند | ساعت هوشمند | بازاریابی | استراتژی | مقایسه | زمستان | دستگاه | بازار | کمپانی | هوشمند
دانلود فایل ها
نمایش لینک های دانلود غیر مستقیم
زمان انتظار: 93 ثانیه .
توجه: ممکن است تمام لینک های دانلود به دستور مقام قضایی حذف شده باشد...