هراسان زندگی شخصیت افراد سرگرمی فال شخصیت شناسی

هراسان: زندگی شخصیت افراد سرگرمی فال شخصیت شناسی

  • خرید کتاب از گوگل
  • چاپ کتاب PDF
  • خرید کتاب از آمازون
  • خرید کتاب زبان اصلی
  • دانلود کتاب خارجی
  • دانلود کتاب لاتین
  • توجه: در صورتی که فایل دارای ایراد است یا حقوق نویسنده رعایت نشده با ما تماس بگیرید

    گت بلاگز اخبار بین الملل توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد / پوتین

    ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در صد و سی و هفتمین نشست بین المجالس در شهر سن پترزبورگ گفت: توافق تهران، مسکو و آنکارا جهت ایجاد مناطق امن در سوریه، حمایت بسی

    توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد / پوتین

    پوتین: توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد

    عبارات مهم : روسیه

    ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در صد و سی و هفتمین نشست بین المجالس در شهر سن پترزبورگ گفت: توافق تهران، مسکو و آنکارا جهت ایجاد مناطق امن در سوریه، حمایت بسیاری از کشورهای دنیا را جلب کرده هست.

    به گزارش ایرنا، نشست بین المجالس با شرکت هیات های پارلمانی 170 کشور از جمله هیات ایرانی به سرپرستی علی لاریجانی رییس مجلس و حضور مهدی سنایی سفیر جمهوری اسلامی امروز (شنبه) شروع شد.

    توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد / پوتین

    پوتین در شروع سخنان خود برگزاری این اجلاس پنج روزه را با توجه به اینکه پارلمان روسیه 100 سال پیش جهت نخستین بار در سن پترزبورگ شکل گرفت، نمادین خواند.

    *** توافق ایجاد مناطق امن در سوریه:

    پوتین در باره تصمیم ایجاد مناطق امن در ششمین نشست سوری آستانه، گفت: این توافق که با همکاری ایران، روسیه و ترکیه در پایتخت قزاقستان به دست آمد، شرایط پیشبرد و اجرای قطعنامه 2254 شورای امنیت شرکت ملل را بر مبنای گفت وگوهای مستقیم دولت سوریه و مخالفان، تشریک مساعی آنها جهت نابودی کانون تروریستی و برقراری صلح و آرامش فراهم می کند.

    ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در صد و سی و هفتمین نشست بین المجالس در شهر سن پترزبورگ گفت: توافق تهران، مسکو و آنکارا جهت ایجاد مناطق امن در سوریه، حمایت بسی

    وی خطاب به حاضران افزود: آگاه هستید که روسیه جهت تثبیت اوضاع سیاسی -نظامی سوریه چه تلاش هایی می کند. در دو سال اخیر مناطق تحت کنترل تروریست ها چندین برابر کم کردن یافته و بسیاری از محدوده ها آزاد و ضربات مرگباری به بدنه تروریسم وارد شده است است.

    رییس جمهوری روسیه گفت: در سوریه به دعوت دولت این کشور و در چارچوب قوانین بین المللی فعالیت می کنیم.

    وی در ادامه نیز خاطرنشان کرد: جامعه جهانی هم باید به فکر بازسازی سوریه در دوره بعد از جنگ و کمک به دیگر کشورهای منطقه جهت توسعه اجتماعی و اقتصادی باشد.

    توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد / پوتین

    *** انتقاد از تحریم های غرب:

    رییس جمهوری روسیه در ادامه از تحریم های غرب جهت ایجاد مانع در روابط بین پارلمانی کشورها انتقاد کرد.

    پوتین به ضرورت توسعه روابط بین پارلمانی کشورها، اهمیت پارلمان ها و نقش آنها در پیشرفت دمکراسی در سطح بین المللی اشاره کرد.

    ولادیمیر پوتین رییس جمهوری روسیه در صد و سی و هفتمین نشست بین المجالس در شهر سن پترزبورگ گفت: توافق تهران، مسکو و آنکارا جهت ایجاد مناطق امن در سوریه، حمایت بسی

    وی بدون ذکر نام کشوری گفت: متاسفانه شاهدیم در سال های اخیر تلاش های گسترده ای جهت محدود کردن روابط، تماس های مستقیم و ارتباط بین قانونگذاران کشورهای متفاوت صورت می گیرد و مشمول بر اعمال محدودیت های تبعیض آمیز و تشکیل فهرست های تحریمی است که نام نمایندگان پارلمان ها نیز گنجانده می شود.

    رییس جمهوری روسیه گفت: این رویکرد را غیرقابل قبول، زیانبار و احمقانه می دانیم، به خاص در شرایطی که از سفر یک هیات پارلمانی جلوگیری می شود، سازنده نیست، ولی متاسفانه چنین مواردی رخ می دهد.

    توافق ایران، روسیه و ترکیه در باره سوریه حمایت بین المللی را دارد / پوتین

    وی ادامه داد: از نظر ما این شیوه با اصل همکاری های آزاد بین مجالس و حق مستقل هر کشور جهت اعلام صریح و متمدنانه موضع خود مغایرت دارد.

    پوتین با بیان اینکه در دنیا معاصر، توسعه و پیشرفت جهت همه یکرنگ نیست، اظهار کرد هر کشوری حق دارد آینده خود را همان گونه که در منشور شرکت ملل مورد تاکید قرار گرفته، تعیین کند و تلاش جهت مداخله در امور داخلی کشورهای مستقل بدون آگاهی و آشنایی شاخصه های ملی هرج و مرج به وجود می آورد.

    وی افزود: اینگونه دخالت خارجی منجر به بروز بی ثباتی در اوضاع خاورمیانه و شدت یافتن تنش ها و ترساندن تروریستی در منطقه شده است است.

    پوتین گفت: اطمینان دارم، مبارزه با تروریسم باید بدون استانداردهای دوگانه، دستورهای کار پنهانی و بکارگیری عنصرهای رادیکال جهت منافع سیاسی و فقط با تلاش های همگانی صورت می گیرد.

    در نشست پنج روزه اتحادیه بین المجالس بیش از 100 رییس پارلمان و حدود 70 معاون مجالس کشورهای متفاوت همراه هیات های پارلمانی در این اجلاس شرکت دارند.

    تقویت همکاری های پارلمانی در عرصه بین المللی، مبارزه با تروریسم، مقابله با چالش های امنیتی فراروی کشورها و نیز مباحث اقتصادی و مالی، مباحث حقوق بشر و دمکراسی از دستورهای کار نشست پنج روزه بین المجالس است.

    خانم والنتینا ماتویینکو رییس شورای فدراسیون روسیه (سنا) در شروع مراسم گشایش گفت که حضور گسترده هیات های پارلمانی دهها کشور در نشست سن پترزبورگ، نشانه زیاد کردن نقش پارلمان ها در سطح جهانی به عنوان مراجع مهم دمکراسی است.

    مقام بلندپایه روس اظهار کرد: نشست اتحادیه بین المجالس میدان خوبی جهت گفت وگو در باره دامنه گسترده ای از پرسشها است و در این اجلاس عنوان شبه جزیره کره نیز بررسی می شود.

    وی در ادامه همچنین با اشاره به تاریخچه همکاری روسیه با اتحادیه بین المجالس گفت: مسکو به همکاری با مجمع بین المللی اتحادیه بین المجالس ارج می نهد.

    سخنرانی و تبیین مواضع جمهوری اسلامی کشور عزیزمان ایران در عرصه های پارلمانی و بین المللی و همچنین دیدار با روسای مجالس شرکت کننده در این اجلاس از برنامه های سفر رییس مجلس شورای اسلامی به روسیه است.

    لاریجانی در چارچوب برنامه سفر به روسیه، روز جمعه نیز با روسای مجالس دوما و شورای فدراسیون این کشور با حضور سنایی دیدار و گفت وگو کرد.

    حسین امیرعبداللهیان دستیار سیاست خارجی لاریجانی، کاظم جلالی، یوناتن بت کلیا، مصطفی کواکبیان، اسماعیلی، اسدالله عباسی، مهدی فرشادان، کوروش کرم پور و سیده فاطمه حسینی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی از جمله اعضای هیأت کشور عزیزمان ایران هستند.

    اتحادیه بین المجالس (Inter-Parliamentary Union) سازمانی بین المللی متشکل از پارلمان های 154 کشور و به اختصار IPU به مرکزیت ژنو سوییس که سال 1889 بنیاد گذاشته شده است هست، کمک به صلح و همکاری میان ملت ها با گفت گوی پارلمان ها را دنبال می کند.

    این اتحادیه در نقش بازوی پارلمانی شرکت ملل متحد هر سال دو اجلاس مهم برگزار می کند که روسا و نمایندگان شرکت کننده در نشست ها، تبادل نظر و قطعنامه تصویب می کنند.

    بالاترین رکن این اتحادیه، مجمع عمومی است که دارای کمیته های دائم صلح و امنیت بین المللی، توسعه پایدار، مالی، دموکراسی و حقوق بشر است.

    واژه های کلیدی: روسیه | سوریه | پوتین | همکاری | قوانین بین المللی | اخبار بین الملل


    دانلود


    دانلود فایل ها

    نویسنده : blogzz

  • کتاب زبان اصلی J.R.R
  • دانلود رایگان کتاب از آمازون
  • تکست بوک
  • خرید کتاب انگلیسی
  • خرید کیندل آمازون
  • کتاب زبان اصلی
  • خرید کتاب زبان اصلی دانشگاهی
  • باکس کتاب
  • مانگا زبان اصلی
  • قیمت چاپ کتاب PDF
  • چاپ مانگا
  • رفتن به نوار ابزار